Στην αγορά του τουρισμού που δραστηριοποιούμαστε ακολουθούμε τις εγχώριες και παγκόσμιες εξελίξεις , καλύπτουμε τις υπάρχουσες ανάγκες του πελατολογίου, προβλέπουμε ή δημιουργούμε τις μελλοντικές, θέτοντας τους καλύτερους μας εαυτούς στη διάθεση των επισκεπτών που έρχονται στο χώρο μας για να βιώσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία ευεξίας. Κάθε επίσκεψη αποτελεί μια πρόκληση για εμάς και ο πήχης ανεβαίνει διαρκώς καλύπτοντας τις αρχικές προσδοκίες του αγοραστικού κοινού.
Οι σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές εφαρμογές του Management έχουν αναθεωρήσει τα παλαιότερα πρότυπα της Διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Φυσικά, στο επίκεντρο όλων των επιχειρήσεων παραμένουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες του πελάτη και το κυρίαρχο ζητούμενο είναι και θα είναι η κάλυψη τους. Συμφωνούμε έτσι;
Πώς όμως θα φτάσουμε στην ευχαρίστηση του πελάτη σύντομα, ποιοτικά και με το μικρότερο ή ακόμα καλύτερα μηδαμινό κόστος για τη δική μας επιχείρηση ή αυτή που εργαζόμαστε; Το κάποτε μυστικό της επιτυχίας πλέον αποτελεί τεκμηριωμένη αλήθεια που εφαρμόζεται σε όλες τις επιτυχημένες επιχειρήσεις του κόσμου. Η ομάδα! Με μια λειτουργική, αρμονική, χαρούμενη και ικανοποιημένη ομάδα ανθρώπων μπορούμε να κατακτήσουμε την κορυφή. Όταν κάθε μέλος της μπορεί να συνυπάρξει και να συνεργαστεί με τα υπόλοιπα, το σύνολο αποκτά μια απίστευτη δυναμική. Αυτή η δυναμική απορρέει από την ενδυνάμωση των θετικών γνωρισμάτων του καθενός και την αποδυνάμωση των αρνητικών ή ακόμη και την αξιοποίηση (π.χ. παραγωγικό άγχος).
Στην RRmotion πιστεύουμε πολύ στη συνεργασία και μέσα από τις εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις μας, απευθυνόμενοι σε στελέχη Spa, είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις ατομικές και ομαδικές προσδοκίες. Είτε είστε ο υφιστάμενος ή ο προϊστάμενος κάποιου, ανεξάρτητα με τη θέση ή την ιδιότητα, είστε ο συνεργάτης του και είναι ο δικός σας.
Στις δεκάδες συνεργασίες μας όλα αυτά τα χρόνια, ενισχύουμε τους επαγγελματίες με γνώσεις και δεξιότητες, έτσι ώστε να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους στην επικοινωνία, προσέγγιση και εξυπηρέτηση των πελατών τους(Spa Sales). Με τους σωστούς τρόπους διαχείρισης εξασφαλίζουμε τη ποιότητα της εμπειρίας που θέλουμε να βιώσει ο επισκέπτης στο χώρο μας, από τη στιγμή που θα εισέλθει μέχρι την έξοδο του(Spa Quality Control). Παράλληλα, δίνουμε την κατάλληλη καθοδήγηση και παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού για να δημιουργούμε «δεμένες» ομάδες, πιστές στο στόχο και το όραμα της επιχείρησης(Spa Management), χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές Management – Coaching – Mentoring.
Η εξατομίκευση που χαρακτηρίζει τις εκπαιδεύσεις μας, φτάνει από τον επαγγελματία στο κοινό και μέσω των ειδικών τεχνικών επικοινωνίας(Spa Offers – Spa Events) που θα είστε σε θέση να δημιουργείτε αναλόγως τη χρονική περίοδο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πελατολογίου που καλείστε να εξυπηρετήσετε. Εκτός από τη συγκροτημένη και μαθηματική σκέψη, πολύτιμο εργαλείο για τις υπηρεσίες ευεξίας είναι η φαντασία και ο δημιουργικός τρόπος σκέψης και δράσης. Μαζί θα εμπνευστούμε και θα κατανοήσουμε γιατί, πώς και με ποια κριτήρια θα δημιουργήσουμε ή θα ανανεώσουμε το spa menu των υπηρεσιών μας(Spa Menu Creative) έτσι ώστε κάθε υπηρεσία μας να είναι ένα ταξίδι αισθήσεων για τον επισκέπτη μας και παράλληλα αρωγός της εταιρικής μας ταυτότητας.
Σας προτείνουμε τον ολοκληρωμένο κύκλο σπουδών των 6 ενοτήτων Spa Management
Διαβάστε εδώ το περιεχόμενο των εκπαιδεύσεων ανά ενότητα
Δείτε εδώ το ημερολόγιο πρόγραμμα των τμημάτων επιλέγοντας το/-α μαθήματα της αρεσκείας σας
Βρείτε εδώ τη συνολική προσφορά μας για συμμετοχή και στις 6 ενότητες
*Οι εκπαιδεύσεις που αφορούν όλο το προσωπικό του spa μπορούν να διεξαχθούν και εκτός προγράμματος, κατόπιν συνεννόησης, είτε στο χώρο μας είτε στις δικές σας εγκαταστάσεις.
Πληροφορίες – Εγγραφές: 📲 210 64 322 41 💌info@spaconsulting.gr
Μεγγίσογλου Παναγιώτης,
Σύμβουλος Spa – Υπεύθυνος Εκπαίδευσης