Spa Sales

Με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση θα μάθεις τον τρόπο το πώς να δημιουργείς ένα περιβάλλον άριστης εξυπηρέτησης πελατών spa και παράλληλα θα βρεις τους μηχανισμούς προσέγγισης και επικοινωνίας ώστε να κάνεις τον πελάτη να θέλει να αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν που προτείνεις ανάλογα με τις δικές του ανάγκες, μετατρέποντας τον σε επαναλαμβανόμενο πελάτη spa (repeater).

¨Η πώληση δεν είναι είναι ένα μέσο πίεσης…αλλά τρόπος ικανοποίησης των αναγκών των πελατών σου¨!

Δείτε Πληροφορίες / Ημερολόγιο Πρόγραμμα Εδώ

Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα

Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι

Εκπαιδευτικές Διαδικασίες

  1. Ιδιαιτερότητες της εξυπηρέτησης πελατών στο spa και πώς συνδέεται άμεσα με τις πωλήσεις υπηρεσιών και προϊόντων spa
  2. Πώληση – Είδη Πωλήσεων στο Spa
  3. Μέρη πωλήσεων στο Spa (ιδανικά σημεία πώλησης)
  4. Κανόνες πώλησης στο Spa
  5. Αναφορικά ο ορισμός της πώλησης και ποια είναι τα στάδια
  6. Βήματα πώλησης πριν και κατά τη διάρκεια πώλησης
  7. Στάδιο κλεισίματος της πώλησης στο spa
  8. Ποια είναι τα εργαλεία πώλησης στο spa
  9. Επικοινωνία στην πώληση (λεκτική – οπτική κτλ)
  • Να εξασφαλίζουν το μέγιστο της προσφερόμενης υπηρεσίας ώστε να οδηγούνται πιο κοντά σε περιβάλλον θετικής πώλησης
  • Να γνωρίζουν τις διαδικασίες σωστής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών
  • Να κατανοήσουν τις διαφορές ανάμεσα στο Marketing (επικοινωνία) και την πώληση
  • Να αντιληφθούν το ρόλο τους και τη σπουδαιότητα τους ως σύμβουλοι ομορφιάς και ευεξίας – να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στην πρόταση – σύσταση προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Να μπορούν να κτίζουν μια επιτυχημένη επικοινωνία των υπηρεσιών και των προϊόντων τους
  • Να μπορούν να κλείσουν μια επιτυχημένη πώληση
  • Να πετύχουν την αύξηση των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών του spa
  1. Powerpoint
  2. Πρακτικές ασκήσεις ανά ομάδες:
    • Case Studies:
      Εφαρμογή των κανόνων εξυπηρέτησης πελατών spa ώστε να οδηγούμαστε σε ιδανικό περιβάλλον πώλησης
    • Case Studies:
      • Ποια είναι τα είδη, τα μέρη και οι κανόνες των πωλήσεων – ανά 4 άτομα σε κάθε ομάδα
      • Video παρουσίασης πώλησης – συμπεράσματα της ομομέλειας για τους ιδανικούς και τους κακούς τρόπους πώλησης
      • Δημιουργία και παρουσίαση πώλησης role playing προϊόντος
      • Δημιουργία και παρουσίαση πώλησης role playing υπηρεσίας

Απευθύνεται σε

Ημέρες / Ώρες

Κόστος

  1. Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
  2. Hotel Managers
  3. Spa Managers
  4. Spa Supervisors
  5. Spa Therapists
  6. Spa Receptionists

16 ώρες

4 μέρες Χ 4 LIVE ώρες

250 ευρώ / εκπαιδευόμενο