
Spa Offers Training
Με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση θα μάθεις να χρησιμοποιείς το εργαλείο Marketing των προσφορών, ώστε να αυξάνεις τη δυναμική επισκεψιμότητας του spa τις ώρες / μέρες που χρειάζεσαι, αναπτύσσοντας το τζίρο της επιχείρησης σου προς όφελος του ίδιου του spa αλλά και των πελατών σου (win win). Παράλληλα θα αναπτύξεις τη δημιουργικότητα ώστε να προσφέρεις λύσεις εμπειριών προς τους πελάτες σου με πιο επικοινωνιακούς και διαφημιστικούς τρόπους προσέγγισης!
¨Η προσφορά είναι εργαλείο επικοινωνίας με όφελη για τα 2 εμπλεκόμενα μέρη…πελάτες & spa¨!
Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα
Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι
Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
- Η προσφορά σαν έννοια – ανάλυση της
- Προσφορά και πως δρα στην ψυχολογία του πελάτη spa
- Διαχωρισμός προσφοράς και δώρου (επιβράβευση προς τον πελάτη)
- Προσφορά και μείωση των πωλήσεων μας (Άστοχη προσφορά)
- Προσφορά και αύξηση των πωλήσεων μας (Στοχευμένη προσφορά)
- Πότε η προσφορά χάνει την αξία της
- Διαχωρισμός προσφορών που αφορούν τις υπηρεσίες από προσφορές που αφορούν αγαθά
- Σύνδεση της προσφοράς με στόχο επιλογής – (οικονομικός, αύξηση πελατολογίου – επικοινωνία νέου προϊόντος – προϊόντα σε stock)
- Περίοδος που δημιουργούμε τις προσφορές και περίοδος που τις επικοινωνούμε
- Σύνδεση προσφορά και χώρου χρόνου στο Spa
- Είδη πακέτων προσφορών υπηρεσιών και προϊόντων
- Να γνωρίζουν ποια είναι τα είδη των πακέτων προσφορών σε ένα spa
- Να κατανοήσουν τη διαφορά των πακέτων μεταξύ τους και τη διαφορά των στόχων που έχει το καθένα
- Να μπορούν να δημιουργούν τις ιδανικές προσφορές βάση των αναγκών του spa
- Να είναι ικανοί να πετύχουν τους στόχους του spa βάση των προσφορών
- Να πετυχαίνουν το βασικό στόχο την αύξηση του τζίρου του spa με παράλληλη ικανοποίηση των πελατών του spa
- Power point (θεωρητική ανάλυση)
- Πρακτικές ασκήσεις (ανά ομάδες)
- Δημιουργία πακέτων προσφορών ή event με βάση κάποιο στόχο που θα δίνεται
- Δημιουργία πακέτων προσφορών που θα περιλαμβάνουν προϊόντα και υπηρεσίες
- Δημιουργία πακέτων προσφορών που συνδέονται και με άλλες υπηρεσίες ενός Ξενοδοχείου spa
- Δημιουργία προσφορών πάνω σε συγκεκριμένο Spa menu
Απευθύνεται σε
Ημέρες / Ώρες
Κόστος
- Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
- Hotel Managers
- Spa Managers
- Spa Supervisors
- Spa Therapists
- Spa Receptionists
8 ώρες, 3 μέρες
3-3-2 LIVE ώρες
150 ευρώ / εκπαιδευόμενο