Τι είναι οι πωλήσεις προϊόντων για ένα spa;
Η πώληση προϊόντων αποτελεί ένα συμπληρωματικό είδος, που συνδυάζεται ιδανικά, με τις προσφερόμενες υπηρεσίες των spa, και σταθεροποιεί τα αποτελέσματα προς τους πελάτες του. Επίσης, αποτελεί μέρος της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών του ξενοδοχείου δίνοντας τη δική της νότα στην τουριστική κατανάλωση των επισκεπτών.
Τι συμβαίνει στη πραγματικότητα;
Οι πωλήσεις των προϊόντων αποτελούν σε κάθε σεζόν το ¨αγκάθι¨ του spa, επειδή όπως διαπιστώνεται, ο τζίρος από τις πωλήσεις των προϊόντων είναι χαμηλότερος σε σχέση με την αγοραστική δυναμική, των καταναλωτών που εισέρχονται στο spa.
Τι θέλει ο επιχειρηματίας
Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου σε συνεργασία με τον Manager του Spa, θέτουν συγκεκριμένους στόχους για την μεταπώληση προϊόντων, αναμένοντας, κέρδη – ανάλογα με τη προσδοκώμενη – πληρότητα του ξενοδοχείου. Έτσι ώστε, με τη διάθεση «μέσων» σταθεροποίησης των υπηρεσιών ομορφιάς και ευεξίας, να επιτυγχάνεται μία αμφίδρομη και επικερδής σχέση ξενοδοχείου και κέντρου ευεξίας.
Τι θέλει ο Spa Manager;
Ο Spa Manager βρίσκεται στη δύσκολη θέση όπου πρέπει να συντονίσει την ομάδα του, έτσι ώστε να πετύχει τους ποσοτικούς στόχους χωρίς όμως να χαθεί η ποιότητα των υπηρεσιών του spa. Σκοπός του, είναι ο σχεδιασμός και στη συνέχεια η υλοποίηση, ποικίλλων πλάνων, με στόχο τη διατήρηση της ομαδικότητας, του ανθρώπινου δυναμικού, σ ένα όμορφο και ήρεμο εργασιακό περιβάλλον.
Τι θέλει το Προσωπικό του spa;
Το προσωπικό από την πλευρά του, αποδέχεται τη πρόκληση των στόχων, από τη στιγμή που αυτοί αποτελούν ένα δελεαστικό κίνητρο, μεγαλύτερης παραγωγικότητας και συμμετοχικότητας στις πωλήσεις. Από την άλλη μεριά, αποτελεί κοινό μυστικό, το γεγονός ότι κανένας υπάλληλος δε θέλει να εργάζεται υπό πίεση. Το spa απαρτίζεται από μια ομάδα ανθρώπων, που χρειάζεται μια σωστά δομημένη εκπαίδευση πάνω στις πωλήσεις και τη διαρκή καθοδήγηση τους σε τρόπους επίτευξης αυτών. Συχνά , κυρίως οι θεραπευτές μασέρ, νιώθουν ότι η πώληση προϊόντων δεν αποτελεί καν μέρος των καθηκόντων τους. Αυτό προκύπτει από την έλλειψη γνώσης του αντικειμένου ή ακόμη από τη φοβία τους για τις εντυπώσεις που δημιουργούν στους πελάτες
π.χ. «Νιώθω ότι γίνομαι πιεστικός όταν μιλώ στον πελάτη για προϊόντα!».
Τι κάνουμε εμείς ως εκπαιδευτές πωλήσεων;
Το κύριο μέλημα μας, είναι να τους δώσουμε τις γνώσεις για το πλάνο πωλήσεων καθώς και όλους τους τρόπους για να το πετύχουν!
Να αντιληφθούν τα μέσα και τα εργαλεία που έχουν στη διάθεση τους, αναπτύσσοντας έτσι, τις ικανότητες τους για την άντληση των αναγκών, του πελατολογίου, αλλά και την καλύτερη επικοινωνία προς αυτό.
Να ξεχωρίσουν τις διαφορές ανάμεσα στην πώληση και στην επικοινωνία προϊόντων και κυρίως να τους αλλάξουμε τη στάση, παρακινώντας τους, στο πώς να πραγματοποιούν πωλήσεις με άνεση και φυσικότητα.
Η αλλαγή της στάσης είναι απόρροια της γνώσης και της εξειδικευμένης συμβούλευσης μας. Αποκτώντας τα «εργαλεία» των ιδανικών πωλήσεων, αυτομάτως, όλοι ανεξαιρέτως αποκτούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση αφού είναι γνωστό ότι όταν ξέρω κάτι καλά, έχω και τη τάση να το εφαρμόζω με μεγαλύτερη θέρμη και ενδιαφέρον.
Παράλληλα δουλεύουμε μαζί τους ώστε να ενισχύσουν το ρόλο τους ως σύμβουλοι ομορφιάς και ευεξίας αναβαθμίζοντας την εικόνα που έχουν εκείνοι για τους εαυτούς τους και καλλιεργώντας, ταυτόχρονα, το συλλογικό πνεύμα. Η ομαδικότητα καθορίζει τις συνολικές πωλήσεις, αφού ΜΟΝΟ η συνδρομή όλων μπορεί να φέρει το κοινό αποτέλεσμα!
«Ένας για όλους και όλοι για έναν!»
Για την αναβάθμιση του προσωπικού του spa σας σε διαδικασίες πωλήσεων μπορείτε να μας συμβουλευτείτε: 210 6432241
Μεγγίσογλου Παναγιώτης Σύμβουλος Spa – Υπεύθυνος Εκπαίδευσης