Spa Management Training

Η συγκεκριμένη εκπαίδευση είναι διαμορφωμένη ώστε να μπορούν οι επαγγελματίες spa να διαθέτουν τις γνώσεις και τα εργαλεία εκείνα που χρειάζονται για να διατηρούν και εξασφαλίζουν την ποιότητα υπηρεσιών μέσα στο spa.

Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να συνδυαστεί ιδανικά με την υπηρεσία μας ¨secret client¨ έτσι ώστε να μπορεί ένας επαγγελματικός χώρος spa να διαπιστώνει και με έναν παραπάνω τρόπο την αξιολόγηση της ποιότητας του.

Δείτε τα προγράμματα για την εκάστοτε εκπαίδευση και ζητήστε μας ημερομηνίες για τη δική σας εκπαίδευση είτε στο εκπαιδευτικό μας κέντρο είτε στο spa σας.

Quality Control Training
Spa Menu Creative
Βασικές Αρχές Spa Management

Spa Quality Control Training

Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα

Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι

Εκπαιδευτικές Διαδικασίες

Θεωρητική ύλη και ανάλυση:

  1. Έννοια και αναγκαιότητα “Quality Control”
  2. Τομείς του Spa που αναφέρεται το quality control
  3. Quality Control & Εγκαταστάσεις
  4. Quality control & Υπηρεσίες
  5. Quality control & Εξυπηρέτηση πελατών
  6. Quality control & Εκπαίδευση προσωπικού
  7. Quality control & Πρωτόκολλα
  8. Τρόπου οργάνωσης του quality control
  9. Συνεργασίες με σχετικούς φορείς
  10. Διασφάλιση “quality control”
  11. Στατιστικά στοιχεία quality control
  • Να μπορούν να κατανοήσουν την έννοια αλλά και την αναγκαιότητα ύπαρξης της διαδικασίας της διατήρησης της ποιότητας στο spa
  • Να μπορούν να διαχωρίσουν ποιους τους τομείς του Spa αφορά
  • Να μπορούν να οργανώσουν τις ανά τομέα διαδικασίες μέσα στο spa
  • Να μπορούν να εκπαιδεύουν το υπόλοιπο προσωπικό να διατηρεί την ποιότητα σταθερή
  • Να είναι ικανοί να ελέγξουν την διαδικασία
  •  Να μπορούν να αξιολογήσουν τα στατιστικά στοιχεία και να αξιοποιήσουν
  • Να είναι ικανοί να προλαμβάνουν την πιθανότητα δυσαρέσκειας των πελατών spa
  • Να μπορούν να εξασφαλίζουν σταθερά την προσφερόμενη ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες spa
  1. Power point
  2. Πρακτικές  ασκήσεις (ανά ομάδες)
    • Πρωτόκολλα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
    • Πρωτόκολλα ελέγχου εγκαταστάσεων χώρων  spa
    • Πρωτόκολλα ελέγχου εκπαίδευσης προσωπικού
  3. Ασκήσεις διαχείρισης ελέγχου ποιότητας υπηρεσιών

Απευθύνεται σε

Ημέρες / Ώρες

Κόστος

  1. Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
  2. Hotel Managers
  3. Spa Managers
  4. Spa Supervisors
  5. Assistant Spa Managers

(1 ημέρα εκπαίδευσης),
εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00

Η τοποθεσία διεξαγωγής του προγράμματος είναι στο Hotel Spa Training Center στις Φεβρουαρίου 2018 ή
στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.

150 ευρώ / εκπαιδευόμενο

Spa Menu Creative

Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα

Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι

Εκπαιδευτικές Διαδικασίες

Θεωρητική ύλη και ανάλυση:

  1. Spa Menu τι είναι; – Ορισμός
  2. Σύγχρονες τάσεις spa menu
  3. Τύποι και παραδείγματα spa menu
  4. Spa Menu Marketing και επιλογή υπηρεσιών
  5. Ονοματολογία και κείμενα υπηρεσιών
  6. Δημιουργία πρωτοκόλλων υπηρεσιών
  7. Signature Θεραπείες – χρησιμότητα – παραδείγματα
  8. Επιλογή προϊόντων – συστατικών
  9. Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού στο spa menu
  10. Οικονομική μελέτη spa menu – τιμολόγηση
  • Να γνωρίζουν τα είδη των υπηρεσιών που πρέπει να έχει ένα spa menu
  • Να κατανοήσουν τις διαφορές ανάμεσα στις υπηρεσίες που διαθέτει ένα spa menu
  • Να αναγνωρίζουν την αξία μιας signature θεραπείας μέσα σε ένα spa
  • Να μπορούν να μελετούν και να δημιουργούν signature θεραπείες ανάλογα το spa που διαθέτουν
  • Να αντιληφθούν το ρόλο τους ως δημιουργοί του spa menu και του αποτελέσματος που θα έχει στη λειτουργικότητα του spa
  • Να μπορούν να μελετούν τις εγκαταστάσεις του spa και τις δυνατότητες του
  • Να μπορούν να μελετούν το ξενοδοχείο που ανήκει το spa και τα είδη πελατών που έχει ώστε να δημιουργούν ιδανικές υπηρεσίες στο spa τους
  • Να πετύχουν τη λειτουργικότητα του spa menu και τα προσδοκώμενα κέρδη για το spa

Powerpoint

Multimedia παραδειγμάτων spa menu (αξιολόγηση)

Πρακτικές ασκήσεις ανά ομάδες:

  1. Case Studies:
    • Πώς μελετάμε το ξενοδοχείο ώστε να δημιουργήσουμε ένα κατάλληλο spa menu
  2. Δημιουργία και παρουσίαση Spa Menu
  3. Δημιουργία και παρουσίαση Signature Treatment

Απευθύνεται σε

Ημέρες / Ώρες

Κόστος

  1. Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
  2. Hotel Managers
  3. Spa Managers
  4. Assistant Spa Managers
  5. Spa Supervisors
  6. Spa Receptionists

(2 ημέρες εκπαίδευσης),
16
εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00

Η τοποθεσία διεξαγωγής του προγράμματος είναι στο Hotel Spa Training Center στις 3 & 4 Φεβρουαρίου 2018
ή στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.

250 ευρώ / εκπαιδευόμενο

Βασικές Αρχές Spa Management

Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα

Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι

Εκπαιδευτικές Διαδικασίες

Θεωρητική ύλη και ανάλυση: 

Επαγγελματίας Manager

  • Το κατάλληλο προφίλ του αποτελεσματικού μάνατζερ
  • Ο ρόλος του manager: Οι προσδοκίες της εργοδοσίας και των εργαζόμενων από αυτόν
  • Πώς κτίζω και οριοθετώ τις επαγγελματικές σχέσεις με τους συνεργάτες μου
  • Τρόποι προσωπικής εξέλιξης και ανέλιξης

Καθήκοντα

  • Πλάνο δράσης
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ανάθεση έργου και εργασίας
  • Διαχείριση κρίσης
  • Επιλογή εκπαίδευση προσωπικού
  • Αξιολόγηση προσωπικού

Στοχοθεσία

  • Επιλογή, διαμόρφωση και καθορισμός στόχων
  • Υποστήριξη Στόχων
  • Τήρηση προδιαγραφών
  • Time management

Συντονισμός/ Παρακολούθηση/Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού

  • Στάσεις, και χειρισμοί των συνεργατών
  • Ενθάρρυνση, παρακίνηση, επιβράβευση

Meetings: Βασικό συντονιστικό εργαλείο ή χάσιμο χρόνου;

  • Τρόποι, μέθοδοι και μοντέλα διοίκησης και ηγεσίας
  • Βασικές αρχές mentoring, coaching. Σε ποιες περιπτώσεις και γιατί εφαρμόζονται
  • Επίτευξη ομαδικότητας: Μύθοι και αλήθειες
  • Πώς και γιατί κτίζεται το ομαδικό πνεύμα / θετικά και αρνητικά

Επικοινωνία

  • Βασικές αρχές επικοινωνίας
  • Παρουσίαση ιδεών, πειθώ,
  • Διερεύνηση, διαπραγμάτευση,
  • Κατανόηση, ενεργητική ακρόαση
  • Να εξοικειωθούν στις βασικές αρχές που καθορίζουν το προφίλ του επαγγελματία spa manager
  • Να είναι σε θέση να χειρίζονται αποτελεσματικά τα βασικά καθήκοντα ενός spa manager με αποτέλεσμα την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος και την απόδοση των στελεχών spa
  • Να εξοικειωθούν με τα ευεργετικά αποτελέσματα της σωστής διαχείρισης στόχων και να είναι σε θέση να στηρίξουν το προσωπικό τους στην επίτευξη τόσο των ποιοτικών όσο και των ποσοτικών στόχων
  • Να μπορέσουν να διαχειριστούν το προσωπικού τους έτσι ώστε ο καθένας από αυτούς να αποδίδει το καλύτερο που μπορεί, ενώ ταυτόχρονα να μπορούν να δημιουργούν ομαδικό πνεύμα και επαγγελματική συνείδηση
  • Να είναι σε θέση να επιλέγουν τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας προκειμένου να διαχειρίζονται αποτελεσματικά και με επαγγελματισμό τις πολλές και διαφορετικές κατηγορίες κοινού (διοίκηση – προσωπικό – πελάτες)
  • Powerpoint
  • Προσομοίωση – Role Playing
  • Multimedia
  • Καλές Πρακτικές – Παραδείγματα

Απευθύνεται σε

Ημέρες / Ώρες

Κόστος

  1. Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
  2. Hotel Managers
  3. Spa Managers
  4. Assistant Spa Managers
  5. Spa Supervisors
  6. Spa Receptionists

(3 ημέρες εκπαίδευσης),
24
εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00

Η τοποθεσία διεξαγωγής του προγράμματος είναι στο Hotel Spa Training Center στις 19 & 20 & 21 Ιανουαρίου 2018
ή στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.

300 ευρώ / εκπαιδευόμενο