Marketing & Sales
Οι συγκεκριμένες εκπαιδεύσεις έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε οι επαγγελματίες spa να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους για την επικοινωνία των υπηρεσιών και των προϊόντων, είτε μέσω προσφορών είτε μέσω δημιουργίας events, καθώς και να αυξήσουν το μέγεθος των πωλήσεων των επιχειρήσεων spa.
Έχουν στόχο να εξειδικεύσουν τους επαγγελματίες spa στη μεγαλύτερη ικανότητα για πωλήσεις και επικοινωνίας όλου του φάσματος του spa.
Δείτε τα προγράμματα για την εκάστοτε εκπαίδευση και ζητήστε μας ημερομηνίες για τη δική σας εκπαίδευση είτε στο εκπαιδευτικό μας κέντρο είτε στο spa σας.

Spa Offers Training
Δημιουργία πλάνων περιοδικών ή έκτακτων προσφορών προς τους υποψήφιους πελάτες spa
Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα
Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι
Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
- Η προσφορά σαν έννοια – ανάλυση της
- Προσφορά και πως δρα στην ψυχολογία του πελάτη spa
- Διαχωρισμός προσφοράς και δώρου (επιβράβευση προς τον πελάτη)
- Προσφορά και μείωση των πωλήσεων μας (Άστοχη προσφορά)
- Προσφορά και αύξηση των πωλήσεων μας (Στοχευμένη προσφορά)
- Πότε η προσφορά χάνει την αξία της
- Διαχωρισμός προσφορών που αφορούν τις υπηρεσίες από προσφορές που αφορούν αγαθά
- Σύνδεση της προσφοράς με στόχο επιλογής – (οικονομικός, αύξηση πελατολογίου – επικοινωνία νέου προϊόντος – προϊόντα σε stock)
- Περίοδος που δημιουργούμε τις προσφορές και περίοδος που τις επικοινωνούμε
- Σύνδεση προσφορά και χώρου χρόνου στο Spa
- Είδη πακέτων προσφορών υπηρεσιών και προϊόντων
- Να γνωρίζουν ποια είναι τα είδη των πακέτων προσφορών σε ένα spa
- Να κατανοήσουν τη διαφορά των πακέτων μεταξύ τους και τη διαφορά των στόχων που έχει το καθένα
- Να μπορούν να δημιουργούν τις ιδανικές προσφορές βάση των αναγκών του spa
- Να είναι ικανοί να διατηρούν το χρονικό όριο της θεραπείας σε 55min
- Να είναι ικανοί να πετύχουν τους στόχους του spa βάση των προσφορών
- Να πετυχαίνουν το βασικό στόχο την αύξηση του τζίρου του spa με παράλληλη ικανοποίηση των πελατών του spa
- Power point (θεωρητική ανάλυση)
- Πρακτικές ασκήσεις (ανά ομάδες)
- Δημιουργία πακέτων προσφορών ή event με βάση κάποιο στόχο που θα δίνεται
- Δημιουργία πακέτων προσφορών που θα περιλαμβάνουν προϊόντα και υπηρεσίες
- Δημιουργία πακέτων προσφορών που συνδέονται και με άλλες υπηρεσίες ενός Ξενοδοχείου spa
- Δημιουργία προσφορών πάνω σε συγκεκριμένο Spa menu
Απευθύνεται σε
Ημέρες / Ώρες
Κόστος
- Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
- Hotel Managers
- Spa Managers
- Spa Supervisors
- Spa Therapists
- Spa Receptionists
(1 ημέρα εκπαίδευσης),
8 εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00
Η τοποθεσία διεξαγωγής του προγράμματος είναι στο Hotel Spa Training Center στις 13 Ιανουαρίου 2018 ή 17 Μαρτίου 2018 ή στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.
150 ευρώ / εκπαιδευόμενο

Spa Event Management
Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα
Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι
Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
- Ορισμός Event
- Event & παγκόσμια οικονομία Beauty & Spa
- Σύγχρονες τάσεις events
- Event & πρωτοτυπία
- Event & ψυχολογία
- Τύποι events
- Έκτακτα & περιοδικά
- Event marketing
- Ονοματολογία
- Τρόποι & χρόνος επικοινωνίας
- Προωθητικές ενέργειες
- Συνεργαζόμενα τμήματα
- Event & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
- Οικονομική διαχείριση event
- Να μπορούν να κατανοήσουν την έννοια του event και πότε αυτό είναι απαραίτητο
- Να γνωρίζουν τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς στο spa
- Να μπορούν να κατανοήσουν την δημιουργική πρωτοτυπία ενός event
- Να μπορούν να διαχωρίσουν αλλά και να επιλέξουν τους τύπους των events
- Να γνωρίζουν τις διαδικασίες σωστής προώθησης των event
- Να μπορούν να οργανώσουν σωστά τις διαδικασίες marketing
- Να πετύχουν στη σωστή διαχείριση του προσωπικού
- Να πετύχουν στη σωστή διαχείριση του προσωπικού
- Να είναι σε θέση να αξιολογήσουν όλα τα παραπάνω
- Να πετυχαίνουν το βασικό στόχο την αύξηση του τζίρου του spa με παράλληλη ικανοποίηση των πελατών του spa
- Power point (θεωρητική ανάλυση)
- Πρακτικές ασκήσεις (ανά ομάδες)
- Δημιουργία event με βάση κάποιο στόχο που θα δίνεται
- Δημιουργία event σε συνδυασμό με υπόλοιπα τμήματα spa
- Δημιουργία event προσφορών πάνω σε συγκεκριμένο Spa menu
Απευθύνεται σε
Ημέρες / Ώρες
Κόστος
- Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
- Hotel Managers
- Spa Managers
- Spa Supervisors
- Spa Therapists
- Spa Receptionists
(1 ημέρα εκπαίδευσης),
8 εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00
Η τοποθεσία διεξαγωγής του προγράμματος είναι στο Hotel Spa Training Center στις 14 Ιανουαρίου 2018 ή 18 Μαρτίου 2018 ή στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.
150 ευρώ / εκπαιδευόμενο

Spa Sales
(Τεχνικές πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών spa)
Θεματολογία Εκπαίδευσης – Περιεχόμενα
Σκοπός της Εκπαίδευσης – Στόχοι
Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
- Ιδιαιτερότητες της εξυπηρέτησης πελατών στο spa και πώς συνδέεται άμεσα με τις πωλήσεις υπηρεσιών και προϊόντων spa
- Πώληση – Είδη Πωλήσεων στο Spa
- Μέρη πωλήσεων στο Spa (ιδανικά σημεία πώλησης)
- Κανόνες πώλησης στο Spa
- Αναφορικά ο ορισμός της πώλησης και ποια είναι τα στάδια
- Βήματα πώλησης πριν και κατά τη διάρκεια πώλησης
- Στάδιο κλεισίματος της πώλησης στο spa
- Ποια είναι τα εργαλεία πώλησης στο spa
- Επικοινωνία στην πώληση (λεκτική – οπτική κτλ)
- Να εξασφαλίζουν το μέγιστο της προσφερόμενης υπηρεσίας ώστε να οδηγούνται πιο κοντά σε περιβάλλον θετικής πώλησης
- Να γνωρίζουν τις διαδικασίες σωστής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών
- Να κατανοήσουν τις διαφορές ανάμεσα στο Marketing (επικοινωνία) και την πώληση
- Να αντιληφθούν το ρόλο τους και τη σπουδαιότητα τους ως σύμβουλοι ομορφιάς και ευεξίας – να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στην πρόταση – σύσταση προϊόντων ή υπηρεσιών
- Να μπορούν να κτίζουν μια επιτυχημένη επικοινωνία των υπηρεσιών και των προϊόντων τους
- Να μπορούν να κλείσουν μια επιτυχημένη πώληση
- Να πετύχουν την αύξηση των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών του spa
- Powerpoint
- Πρακτικές ασκήσεις ανά ομάδες:
- Case Studies:
Εφαρμογή των κανόνων εξυπηρέτησης πελατών spa ώστε να οδηγούμαστε σε ιδανικό περιβάλλον πώλησης - Case Studies:
- Ποια είναι τα είδη, τα μέρη και οι κανόνες των πωλήσεων – ανά 4 άτομα σε κάθε ομάδα
- Video παρουσίασης πώλησης – συμπεράσματα της ομομέλειας για τους ιδανικούς και τους κακούς τρόπους πώλησης
- Δημιουργία και παρουσίαση πώλησης role playing προϊόντος
- Δημιουργία και παρουσίαση πώλησης role playing υπηρεσίας
- Case Studies:
Απευθύνεται σε
Ημέρες / Ώρες
Κόστος
- Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων Spa
- Hotel Managers
- Spa Managers
- Spa Supervisors
- Spa Therapists
- Spa Receptionists
(2 ημέρες εκπαίδευσης),
16 εκπαιδευτικές ώρες,
09.00 – 17.00
Η διεξαγωγή του προγράμματος γίνεται στο Hotel Spa Training Center στις 9 & 10 Δεκεμβρίου 2017 ή 3 & 4 Μαρτίου 2018 ή στο spa σας κατόπιν συμφωνίας.
250 ευρώ / εκπαιδευόμενο